Norrtälje kommun

Du är alltid välkommen att höra av dig om du har frågor, synpunkter eller problem som rör kommunalt vatten och avlopp, till exempel fakturafrågor. Vart du ska vända dig beror på vad din fråga gäller.

Drift och underhåll

Avläsning vattenmätare • Drift av vatten- och avloppsreningsverk • Fakturafrågor • Felanmälan • Lukt och smak på vattnet • Vattenkvalitet • Stopp i kommunalt avlopp • Stängning av servis • Utmärkning av servis • Vatten och avloppsförbrukning • Vattenmätare • Vattenläcka

Veolia 
Kundtjänst
Kaserngatan 1
761 46 Norrtälje
Telefon: 0176-20 85 90 
Fax: 0176-20 85 99
E-post: kontakt@veolia.com

 


Norrtälje kommun

Vatten- och avloppsavdelningen 
Box 802 
Besöksadress: Estunavägen 14
761 28 Norrtälje
Telefon: 0176-710 00
E-post: va@norrtalje.se

Slamsugning från enskild anläggning

Norrtälje kommun
Kontaktcenter
Besöksadress: Estunavägen 14
761 28 Norrtälje
Telefon: 0176-710 00
E-post: kontaktcenter@norrtalje.se
 

Mätarställning

Din mätarställning registrerar du här. Ditt kundnummer och ditt mätarnummer finns på din faktura.

Ägarbyte

Kom ihåg att alltid anmäla ägarbyte och adressändring om du flyttar. Det gör du här.